צור קשר
משרדי הנהלת החברה
טלפון לשירות ומכירה: 073-3266756
כתובתנו: ילדי טהרן 6, ראשון לציון, ת.ד 5230
טלפון ראשי 03-9525554 | פקס 03-9511987
מחסני החברה:
כתובתנו: שדרות הברזל 16, קריית גת.
ליצירת קשר עם מעבדת תיקון של סומפי ניתן לחייג למספרים הבאים:
073-3701949, 050-4005170.
שעות מענה ופעילות מעבדה: א’-ה’ 09:00-15:00
Israel Eshop B2C request
שאלות ותשובות
ניתן לפנות לשירות הלקוחות במספר 073-3266756 בימים א-ה בין השעות 08:00 ל-16:00
לא ניתן להגיע פיזית אל משרדי סומפי, אין קבלת קהל, אך לשירות בנושא תמיכה טכנית ומכירות ניתן לחייג למספר 073-3266756 בימים א-ה בין השעות 08:00 ל-16:00.
ניתן לשלוח מוצרים אל מעבדת סומפי בכתובת: ירוק 79, א.ת. כנות. לחילופין, ניתן להגיע למסור את המוצר פיזית, ההגעה בתיאום מראש בלבד.
ניתן לברר את סטטוס הבדיקה בטלפון: 073-3266756 בין השעות 8:00-16:00 בימים א-ה.
*גם מוצר באחריות יש להביא אלינו לבדיקת מעבדה על מנת לקבל מוצר חלופי במקומו.
אם לאחר החלפת הסוללות השלט עדיין לא מגיב והנורה מהבהבת בזמן לחיצה, ככל הנראה שהמנוע יצא משיוך לשלט או ישנה תקלה במנוע, יש להזמין איש מקצוע.
לחיפוש איש מקצוע לתיקון – לחץ כאן
האחריות על מוצרי סומפי היא החל מיום הרכישה (ניתן לראות בחשבונית\קבלה) או יום ההתקנה (במידה והמוצר הותקן על ידי מתקין). במקרה ולא מוצאים את החשבונית תינתן אחריות מתאריך הייצור המוטבע על המוצר עצמו. לסיוע בזיהוי התאריך על המוצר ניתן ליצור איתנו קשר.
ראשית, אם אינכם בטוחים במאה אחוז כיצד לבצע את הפעולה – אנו ממליצים ליצור איתנו קשר לתמיכה טכנית במספר הטלפון: 0733266756
שים לב! אם הפעולות לא יבוצעו באופן נכון, יכול להיווצר מצב שיוכל להיפתר רק עם ביקור טכנאי בתשלום.
אופן העתקת שיוך בין שלטים/ערוצים עשוי להיות שונה בין דגם לדגם, אך ברוב המוצרים הפעולות הן כלהלן:
להוספת שלט נוסף-העתקה בין ערוצים:
- לחץ לחיצה ממושכת בשלט השולט על המנוע הרצוי על לחצן התכנות (בגב השלט) program עד שהמנוע יגיב.
- לחץ על לחצן התכנות program בשלט החדש עד שהמנוע יגיב.
- אם רוצים ששלט אחד ישלוט על מספר מנועים, חוזרים על אותה פעולה לשלטים נוספים. שלט אחד יכול לשלוט על כל המנועים שבתווך הקליטה. מנוע תומך בעד 12 שלטים / ערוצי שליט עליו.
קיים סרטון הסבר ביוטיוב שמראה כיצד לבצע את הפעולות (רלוונטי לגבי שלטים מדגמים: סמוב, טליס, סיטו, כרוניס 6 ): https://youtu.be/AcQS5sPNFz0
סרטון הדרכה קצר בנושא העתקה משלט סמוב (או כל שלט אחר) לשלט קיגו: https://youtu.be/sTUcCOrjc_o
קיים מדריך קצר, ברור, ופשוט לביצוע הפעולות:
הוראות לביצוע אקטיבציה (הפעלה ראשונית) רישום ושיוך תריסים לקונקסון :
https://files.webversion.net/i38L1nnu/connexoon_setup-2021.pdf
חוברת הוראות שימוש והפעלה קונקסון: https://service.somfy.com/downloads/il_v5/onlineinstructions.pdf
קיים סרטון הדרכה קצר, ברור, ופשוט לביצוע הפעולות:
סרטון הוראות לביצוע אקטיבציה (הפעלה ראשונית) ורישום לטהומה: https://www.youtube.com/watch?v=7sEdDiZEIAQ
הוספת התקנים למערכת טהומה: https://www.youtube.com/watch?v=CG_Hm23qQso
פרטי המעבדה: טלפון לתיאום הגעה – 073-3701949 | מספר טלפון נוסף לתיאום – 050-4005170.
כתובת: ירוק 79, א.ת. כנות.
שעות מענה ופעילות מעבדה: א’-ה’ 09:00-15:00
לא, אנו מקבלים מוצרים לתיקון אך ורק במסגרת תקופת האחריות.
לא ניתן, אנו לא מחזיקים חלקי חילוף למכירה. מוצר שבור אינו במסגרת האחריות.
באתר המכירות של סומפי, בכל דף מוצר (למטה) יש מידע על המוצר, וקיימים קישורים להוראות הפעלה, או סירטוני הדרכה על כל מוצר.
בנוסף, ניתן למצוא הוראות מצולמות והסברים בערוץ היוטיוב – לחץ כאן
לא, חברת סומפי עוסקת בשיווק ומכירה של מוצרים בתחום האוטומציה הביתית ומנועים בטכנולוגיות שונות.
חברתנו אינה מעורבת בהתקנות, אין לנו טכנאים או מתקינים ואנחנו לא מוכרים בדים לוילונות/ סוככים או מבצעים תיקונים/ התקנות לתריסים.
אנו יכולים להמליץ על בעלי מקצוע פרטיים במגוון תחומים (תריסים חשמליים, וילונות, סוככים, בית חכם / אוטומציה ,שערים חשמליים):
כאן ניתן לעיין ברשימת אנשי מקצוע מומלצים על פי אזור הפעילות שלהם:
https://www.somfy.co.il/il_v5/home/find-assitant
חברת סומפי עוסקת בשיווק ומכירה של מוצרים בתחום האוטומציה הביתית ומנועים בטכנולוגיות שונות.
אנו מוכרים מנועי וילונות, אך רכישת מוצרים בתחום הווילונות הינה דרך לקוח מקצועי בלבד עקב התאמת הבד למנוע. במידה ואתם מעוניינים לרכוש וילון חשמלי ממונע, ניתן לעשות זאת דרך המתקינים, המחסנים, או אנשי המקצוע בקישור הבא: https://www.somfy.co.il/where-to-buy/
חברתינו אינה מעורבת בהתקנות, ואין לנו טכנאים או מתקינים ואנחנו לא מבצעים תיקונים\התקנות.
אנו יכולים להמליץ על בעלי מקצוע פרטיים בתחום הוילונות, כאן ניתן לעיין ברשימת אנשי מקצוע מומלצים על פי אזור הפעילות שלהם:
https://www.somfy.co.il/il-v5/home/find-assitant/find-assitant-vilonot
חברת סומפי עוסקת בשיווק ומכירה של מוצרים בתחום האוטומציה הביתית ומנועים בטכנולוגיות שונות.
יש לנו מוצרים בתחום מנועי סוככים, אך רכישת מוצרים בתחום הסוככים דורשת איפיון של בעל מקצוע בנוגע להתאמה נכונה של המנוע לסוכך שלך. במידה ואתם מעוניינים להתייעץ ולאפיין ניתן לעשות זאת מאחד המתקינים, המחסנים, או אנשי המקצוע בקישור הבא:
https://www.somfy.co.il/where-to-buy/
חברתנו אינה מעורבת בהתקנות, או באפיון המנועים לסוככים. ואין לנו טכנאים או מתקינים ואנחנו לא מבצעים תיקונים\התקנות.
אנו יכולים להמליץ על בעלי מקצוע פרטיים בתחום הסוככים, כאן ניתן לעיין ברשימת אנשי מקצוע מומלצים על פי אזור הפעילות שלהם:
https://www.somfy.co.il/il-v5/home/find-assitant/find-assitant-sohahim
עליך לרכוש מקלט לתריס (בד”כ מקלט גוויס לתריס) ושלט סומפי. לסיוע בבחירה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר 0733266756 בימים א-ה בין השעות 08:00 ל16:00 .
התקנה של מקלט חייבת להעשות על ידי איש מקצוע מוסמך! ההתקנה דורשת חיבור לחשמל, ידע טכני בחשמל ורישיון לביצוע עבודות חשמל. מקלט שיחובר באופן לא תקין ויינזק, לא יהיה במסגרת אחריות.
אפשרי על ידי התקנת מנוע רדיו של סומפי + שלט. את המנוע יש להתאים למידות ומשקל התריס, וזאת ניתן לאפיין על ידי המחשבון באתר.
ניתן גם לרכוש מנוע סומפי רגיל מחווט (לא אלחוטי) ולחבר לו מקלט לתריס (בד”כ מקלט גוויס לתריס) ושלט סומפי. קונפיגורציה כזו יותר מסורבלת מהאפשרות הראשונה, אך נותנת את האפשרות גם למפסק חשמלי רגיל על הקיר בנוסף לשלט.
לסיוע בבחירה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר 0733266756 בימים א-ה בין השעות 08:00 ל16:00 .
התקנה של מקלט חייבת להעשות על ידי איש מקצוע מוסמך! ההתקנה דורשת חיבור חשמלי, ידע טכני בחשמל ורישיון לביצוע עבודות חשמל. מקלט שיחובר באופן לא תקין ויינזק, לא יהיה במסגרת אחריות.
- לכבות את השלט על ידי לחיצה על לחצן הכיבוי בגב השלט
- וודא כי השלט אינו פועל.
- כעת ניתן להחליף סוללה ולאחר מכן להדליק את השלט בחזרה.
פעולה פשוטה זאת תעזור למנוע לחיצות אקראיות ולא רצויות על לחצני השלט בעת החלפת הסוללה.
ניתן לרכוש מערכת חכמה קונקסון או מערכת טהומה. מדובר במכשיר קטן אותו מחברים עם כבל רשת לאינטרנט בבית.
הסברים על שתי המערכות ניתן למצוא כאן:
https://shop.somfy.co.il/smarthome/tahoma-system.html – מערכת בית חכם טהומה
https://shop.somfy.co.il/smarthome/connexoon.html – מערכת מיני בית חכם קונקסון
ניתן לבצע את התקנת המערכת לבד, נדרשת אוריינטציה טכנית בסיסית ורצון לקרוא את הוראות ההתקנה.
אנו יכולים להמליץ על בעלי מקצוע בתחום הבית החכם, אשר מכירים היטב את מוצרי סומפי – כאן ניתן לעיין ברשימת אנשי מקצוע מומלצים על פי אזור הפעילות שלהם:
https://www.somfy.co.il/il-v5/home/find-assitant/find-assitant-bait-haham
יש לנו מנועים מדגמים שונים בתחום התריסים, רכישת מנוע דורשת איפיון בנוגע להתאמה נכונה של המנוע לתריס שלך. ניתן לאפיין מנוע עצמאית באמצעות המחשבון הנמצא באתר.
חברתנו אינה מעורבת בהתקנות, או באפיון המנועים לתריסים. אין לנו טכנאים או מתקינים, ואנחנו לא מבצעים התקנות.
אנו יכולים להמליץ על בעלי מקצוע פרטיים בתחום התריסים, כאן ניתן לעיין ברשימת אנשי מקצוע מומלצים על פי אזור הפעילות שלהם:
https://www.somfy.co.il/il-v5/home/find-assitant/find-assitant-trisim
לכל דגם מנוע יש את אופן הוספת שלט הייחודי לו. מומלץ מאוד להיעזר במתקין או איש מקצוע בתחום השערים בנושא זה. ניתן למצוא בקישור: https://www.somfy.co.il/il-v5/home/find-assitant/find-assitant-shearim
ניתן גם לפנות אלינו להסבר וסיוע לשירות הלקוחות שלנו במספר 0733266756 בימים א-ה בין השעות 08:00 ל 16:00 .
- בעת פניה אלינו אנא בדקו מראש איזה דגם מנוע הותקן בשער שלכם ובעת ההתקשרות חשוב שתהיו ליד המנוע.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות במספר 073-3266756 בימים א-ה בין השעות 08:00 ל-16:00
לא ניתן להגיע פיזית אל משרדי סומפי, אין קבלת קהל, אך לשירות בנושא תמיכה טכנית ומכירות ניתן לחייג למספר 073-3266756 בימים א-ה בין השעות 08:00 ל-16:00.
ניתן לשלוח מוצרים אל מעבדת סומפי בכתובת: ירוק 79, א.ת. כנות. לחילופין, ניתן להגיע למסור את המוצר פיזית, ההגעה בתיאום מראש בלבד.
ניתן לברר את סטטוס הבדיקה בטלפון: 073-3266756 בין השעות 8:00-16:00 בימים א-ה.
*גם מוצר באחריות יש להביא אלינו לבדיקת מעבדה על מנת לקבל מוצר חלופי במקומו.
אם לאחר החלפת הסוללות השלט עדיין לא מגיב והנורה מהבהבת בזמן לחיצה, ככל הנראה שהמנוע יצא משיוך לשלט או ישנה תקלה במנוע, יש להזמין איש מקצוע.
לחיפוש איש מקצוע לתיקון – לחץ כאן
האחריות על מוצרי סומפי היא החל מיום הרכישה (ניתן לראות בחשבונית\קבלה) או יום ההתקנה (במידה והמוצר הותקן על ידי מתקין). במקרה ולא מוצאים את החשבונית תינתן אחריות מתאריך הייצור המוטבע על המוצר עצמו. לסיוע בזיהוי התאריך על המוצר ניתן ליצור איתנו קשר.
ראשית, אם אינכם בטוחים במאה אחוז כיצד לבצע את הפעולה – אנו ממליצים ליצור איתנו קשר לתמיכה טכנית במספר הטלפון: 0733266756
שים לב! אם הפעולות לא יבוצעו באופן נכון, יכול להיווצר מצב שיוכל להיפתר רק עם ביקור טכנאי בתשלום.
אופן העתקת שיוך בין שלטים/ערוצים עשוי להיות שונה בין דגם לדגם, אך ברוב המוצרים הפעולות הן כלהלן:
להוספת שלט נוסף-העתקה בין ערוצים:
- לחץ לחיצה ממושכת בשלט השולט על המנוע הרצוי על לחצן התכנות (בגב השלט) program עד שהמנוע יגיב.
- לחץ על לחצן התכנות program בשלט החדש עד שהמנוע יגיב.
- אם רוצים ששלט אחד ישלוט על מספר מנועים, חוזרים על אותה פעולה לשלטים נוספים. שלט אחד יכול לשלוט על כל המנועים שבתווך הקליטה. מנוע תומך בעד 12 שלטים / ערוצי שליט עליו.
קיים סרטון הסבר ביוטיוב שמראה כיצד לבצע את הפעולות (רלוונטי לגבי שלטים מדגמים: סמוב, טליס, סיטו, כרוניס 6 ): https://youtu.be/AcQS5sPNFz0
סרטון הדרכה קצר בנושא העתקה משלט סמוב (או כל שלט אחר) לשלט קיגו: https://youtu.be/sTUcCOrjc_o
קיים מדריך קצר, ברור, ופשוט לביצוע הפעולות:
הוראות לביצוע אקטיבציה (הפעלה ראשונית) רישום ושיוך תריסים לקונקסון :
https://files.webversion.net/i38L1nnu/connexoon_setup-2021.pdf
חוברת הוראות שימוש והפעלה קונקסון: https://service.somfy.com/downloads/il_v5/onlineinstructions.pdf
קיים סרטון הדרכה קצר, ברור, ופשוט לביצוע הפעולות:
סרטון הוראות לביצוע אקטיבציה (הפעלה ראשונית) ורישום לטהומה: https://www.youtube.com/watch?v=7sEdDiZEIAQ
הוספת התקנים למערכת טהומה: https://www.youtube.com/watch?v=CG_Hm23qQso
פרטי המעבדה: טלפון לתיאום הגעה – 073-3701949 | מספר טלפון נוסף לתיאום – 050-4005170.
כתובת: ירוק 79, א.ת. כנות.
שעות מענה ופעילות מעבדה: א’-ה’ 09:00-15:00
לא, אנו מקבלים מוצרים לתיקון אך ורק במסגרת תקופת האחריות.
לא ניתן, אנו לא מחזיקים חלקי חילוף למכירה. מוצר שבור אינו במסגרת האחריות.
באתר המכירות של סומפי, בכל דף מוצר (למטה) יש מידע על המוצר, וקיימים קישורים להוראות הפעלה, או סירטוני הדרכה על כל מוצר.
בנוסף, ניתן למצוא הוראות מצולמות והסברים בערוץ היוטיוב – לחץ כאן
לא, חברת סומפי עוסקת בשיווק ומכירה של מוצרים בתחום האוטומציה הביתית ומנועים בטכנולוגיות שונות.
חברתנו אינה מעורבת בהתקנות, אין לנו טכנאים או מתקינים ואנחנו לא מוכרים בדים לוילונות/ סוככים או מבצעים תיקונים/ התקנות לתריסים.
אנו יכולים להמליץ על בעלי מקצוע פרטיים במגוון תחומים (תריסים חשמליים, וילונות, סוככים, בית חכם / אוטומציה ,שערים חשמליים):
כאן ניתן לעיין ברשימת אנשי מקצוע מומלצים על פי אזור הפעילות שלהם:
https://www.somfy.co.il/il_v5/home/find-assitant
חברת סומפי עוסקת בשיווק ומכירה של מוצרים בתחום האוטומציה הביתית ומנועים בטכנולוגיות שונות.
אנו מוכרים מנועי וילונות, אך רכישת מוצרים בתחום הווילונות הינה דרך לקוח מקצועי בלבד עקב התאמת הבד למנוע. במידה ואתם מעוניינים לרכוש וילון חשמלי ממונע, ניתן לעשות זאת דרך המתקינים, המחסנים, או אנשי המקצוע בקישור הבא: https://www.somfy.co.il/where-to-buy/
חברתינו אינה מעורבת בהתקנות, ואין לנו טכנאים או מתקינים ואנחנו לא מבצעים תיקונים\התקנות.
אנו יכולים להמליץ על בעלי מקצוע פרטיים בתחום הוילונות, כאן ניתן לעיין ברשימת אנשי מקצוע מומלצים על פי אזור הפעילות שלהם:
https://www.somfy.co.il/il-v5/home/find-assitant/find-assitant-vilonot
חברת סומפי עוסקת בשיווק ומכירה של מוצרים בתחום האוטומציה הביתית ומנועים בטכנולוגיות שונות.
יש לנו מוצרים בתחום מנועי סוככים, אך רכישת מוצרים בתחום הסוככים דורשת איפיון של בעל מקצוע בנוגע להתאמה נכונה של המנוע לסוכך שלך. במידה ואתם מעוניינים להתייעץ ולאפיין ניתן לעשות זאת מאחד המתקינים, המחסנים, או אנשי המקצוע בקישור הבא:
https://www.somfy.co.il/where-to-buy/
חברתנו אינה מעורבת בהתקנות, או באפיון המנועים לסוככים. ואין לנו טכנאים או מתקינים ואנחנו לא מבצעים תיקונים\התקנות.
אנו יכולים להמליץ על בעלי מקצוע פרטיים בתחום הסוככים, כאן ניתן לעיין ברשימת אנשי מקצוע מומלצים על פי אזור הפעילות שלהם:
https://www.somfy.co.il/il-v5/home/find-assitant/find-assitant-sohahim
עליך לרכוש מקלט לתריס (בד”כ מקלט גוויס לתריס) ושלט סומפי. לסיוע בבחירה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר 0733266756 בימים א-ה בין השעות 08:00 ל16:00 .
התקנה של מקלט חייבת להעשות על ידי איש מקצוע מוסמך! ההתקנה דורשת חיבור לחשמל, ידע טכני בחשמל ורישיון לביצוע עבודות חשמל. מקלט שיחובר באופן לא תקין ויינזק, לא יהיה במסגרת אחריות.
אפשרי על ידי התקנת מנוע רדיו של סומפי + שלט. את המנוע יש להתאים למידות ומשקל התריס, וזאת ניתן לאפיין על ידי המחשבון באתר.
ניתן גם לרכוש מנוע סומפי רגיל מחווט (לא אלחוטי) ולחבר לו מקלט לתריס (בד”כ מקלט גוויס לתריס) ושלט סומפי. קונפיגורציה כזו יותר מסורבלת מהאפשרות הראשונה, אך נותנת את האפשרות גם למפסק חשמלי רגיל על הקיר בנוסף לשלט.
לסיוע בבחירה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר 0733266756 בימים א-ה בין השעות 08:00 ל16:00 .
התקנה של מקלט חייבת להעשות על ידי איש מקצוע מוסמך! ההתקנה דורשת חיבור חשמלי, ידע טכני בחשמל ורישיון לביצוע עבודות חשמל. מקלט שיחובר באופן לא תקין ויינזק, לא יהיה במסגרת אחריות.
- לכבות את השלט על ידי לחיצה על לחצן הכיבוי בגב השלט
- וודא כי השלט אינו פועל.
- כעת ניתן להחליף סוללה ולאחר מכן להדליק את השלט בחזרה.
פעולה פשוטה זאת תעזור למנוע לחיצות אקראיות ולא רצויות על לחצני השלט בעת החלפת הסוללה.
ניתן לרכוש מערכת חכמה קונקסון או מערכת טהומה. מדובר במכשיר קטן אותו מחברים עם כבל רשת לאינטרנט בבית.
הסברים על שתי המערכות ניתן למצוא כאן:
https://shop.somfy.co.il/smarthome/tahoma-system.html – מערכת בית חכם טהומה
https://shop.somfy.co.il/smarthome/connexoon.html – מערכת מיני בית חכם קונקסון
ניתן לבצע את התקנת המערכת לבד, נדרשת אוריינטציה טכנית בסיסית ורצון לקרוא את הוראות ההתקנה.
אנו יכולים להמליץ על בעלי מקצוע בתחום הבית החכם, אשר מכירים היטב את מוצרי סומפי – כאן ניתן לעיין ברשימת אנשי מקצוע מומלצים על פי אזור הפעילות שלהם:
https://www.somfy.co.il/il-v5/home/find-assitant/find-assitant-bait-haham
יש לנו מנועים מדגמים שונים בתחום התריסים, רכישת מנוע דורשת איפיון בנוגע להתאמה נכונה של המנוע לתריס שלך. ניתן לאפיין מנוע עצמאית באמצעות המחשבון הנמצא באתר.
חברתנו אינה מעורבת בהתקנות, או באפיון המנועים לתריסים. אין לנו טכנאים או מתקינים, ואנחנו לא מבצעים התקנות.
אנו יכולים להמליץ על בעלי מקצוע פרטיים בתחום התריסים, כאן ניתן לעיין ברשימת אנשי מקצוע מומלצים על פי אזור הפעילות שלהם:
https://www.somfy.co.il/il-v5/home/find-assitant/find-assitant-trisim
לכל דגם מנוע יש את אופן הוספת שלט הייחודי לו. מומלץ מאוד להיעזר במתקין או איש מקצוע בתחום השערים בנושא זה. ניתן למצוא בקישור: https://www.somfy.co.il/il-v5/home/find-assitant/find-assitant-shearim
ניתן גם לפנות אלינו להסבר וסיוע לשירות הלקוחות שלנו במספר 0733266756 בימים א-ה בין השעות 08:00 ל 16:00 .
- בעת פניה אלינו אנא בדקו מראש איזה דגם מנוע הותקן בשער שלכם ובעת ההתקשרות חשוב שתהיו ליד המנוע.